Jornades de cohesió a 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO dijous van participar en unes jornades de cohesió i convivència organitzades pels tutors/es i professors/es que coordinen l’àrea «Emocional+ment», i que van comptar també amb la col·laboració de l’AFA Famílies Pedrolo.

Al matí, professionals de Tàctica 360 van dinamitzar diferents activitats per potenciar la cohesió entre els nois i noies. Havent dinat, amb el professorat d’Emocional+ment del centre van treballar dinàmiques per fomentar els valors que es treballen a les aules. Després del berenar que va preparar l’AFA, també obert a les famílies, van continuar amb jocs i activitats organitzades per talleristes de Qualia. Mentrestant, els pares i mares van poder assistir a les reunions de tutoria d’inici de curs.

Gràcies a tots els participants per fer-ho possible!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>