Alimentació saludable i sostenible

Avui els nois i noies de 3r d’ESO han participat en un Scape room sobre alimentació saludable i sostenible, organitzat pel PEE de Tàrrega i emmarcat dins el projecte de Salut en Xarxa «A Tàrrega, dilluns, llegums» i la Fira del Medi Ambient.

Amb les proves que calia superar, els alumnes han treballat la quantitat de sucre que trobem en els aliments, els additius del menjar processat i ultraprocessat, els envasos dels productes alimentaris i com afecta tot allò que mengem en la petjada de carboni. Tota una lliçó de salut i sostenibilitat!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>