Molt bona feina, Pedrolohoops!

Dijous vam viure una semifinal plena d’emoció i intensitat entre l’Ins Lo Pla d’Urgell de Bellpuig i l’Ins Manuel de Pedrolo, en el partit de la Copa Col·legial 2026 jugat al Club Natació de Tàrrega.

L’equip de Bellpuig va guanyar amb un resultat de 70-49 el nostre equip mixt, que va posar en valor les ganes de competir amb esforç i intensitat per part dels dos equips.

Dia Escolar de la No Violència i la Pau

La comunitat educativa de Tàrrega ha commemorat aquest divendres el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP) amb un acte conjunt a la plaça Major, organitzat des del Pla Educatiu d’Entorn amb la col·laboració de L’Escola d’Art Ondara. Les protagonistes d’aquest any han estat les papallones que han decorat els alumnes dels diferents centres i que han estat disposades artísticamet en unes branques, per simbolitzar la delicadesa dels equilibris que fan possible la pau.

Representants de l’alumnat han llegit un manifest per reivindicar la pau com a “dret garantit i compartit per totes les persones”.

Genís Cuadros: 26 anys d’energia, esport i bon humor al Pedrolo

Després de 26 anys de docència a l’INS Manuel de Pedrolo, el professor d’educació física Genís Cuadros es jubila deixant una empremta inesborrable al centre. Amant de l’esport, de les motos i del bon humor, ha estat homenatjat per alumnes, docents, PAS i personal de serveis, en un acte ple d’afecte i complicitat. Tots li desitgem un futur a tot gas, que enceta en un estat de forma indiscutible. Un comiat molt emotiu a l’alçada d’una trajectòria exemplar. Molta sort!

PEDRORECAPTE

El Departament de Ciències Socials organitza el Gran Pedrorecapte, una campanya solidària de recollida d’aliments que es destinaran a Cartaes. Solidaritzeu-vos-hi amb la vostra participació!

El Pedrolo amb el 25N: Creativitat per conscienciar, igualtat per viure!

En motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones, l’alumnat de 4t d’ESO de les matèries de Comunicació Audiovisual i Expressió Artística han treballat amb diverses activitats centrades en la sensibilització. Els estudiants han creat lemes, missatges i peces visuals que denuncien la violència masclista i reivindiquen el respecte i la igualtat, amb l’objectiu de conscienciar tota la comunitat educativa.