El Pedrolo a favor de la pau a Palestina

Els alumnes d’ESO de l’Institut Manuel de Pedrolo han creat una gran bandera de Palestina com a mostra de denúncia davant el genocidi que viu la seva població. La bandera s’ha creat amb targetes dels colors, on cada alumne ha escrit missatges a favor de la pau, la no-violència i la defensa dels drets humans. Aquesta acció simbòlica ha servit també com a teló de fons per a la lectura d’un manifest per part dels alumnes de batxillerat, que han reivindicat la necessitat d’un món més just i solidari.

Els alumnes han expressat el seu desig que l’alto el foc anunciat per Israel esdevingui una realitat efectiva i duradora, que posi fi al sofriment del poble palestí i obri el camí cap a la pau.

L’activitat ha volgut conscienciar la comunitat educativa sobre la importància del compromís amb els valors humans universals.

Benvinguda a l’alumnat de Batxillerat

Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat ja s’han incorporat al curs 2025-26. La Mercè Viladrich, directora del centre, els ha rebut a la sala d’actes amb un missatge de benvinguda i, seguidament, ja a les aules, s’han presentat els docents que seran els seus tutors, els quals els han donat les informacions més rellevants en relació als aspectes organitzatius. Després d’una pausa, s’han iniciat les classes.

Us desitgem un bon curs!

Beques de Caixa Guissona

Un any més, Caixa Guissona ha lliurat una beca als estudiants de 2n de Batxillerat amb els millors resultats acadèmics. Aquest curs les alumnes premiades del nostre centre han estat la Maria Casanovas, la Judith Pérez i l’Olesya Stekhnovych.

Celebrem la seva excel·lència i agraïm la generosa iniciativa de Caixa Guissona. L’enhorabona!

ORLES 25

LES PAU AL PEDROLO

Un curs més, el nostre institut acull les Proves d’Accés a la Universitat, que avaluen l’alumnat de 2n de batxillerat per poder accedir als estudis universitaris. Els nois i noies dels centres de Tàrrega, d’Agramunt, de Cervera i de Guissona s’examinen a l’institut Manuel de Pedrolo, durant els dies 11, 12 i 13 de juny.

El calendari i horaris de les proves són els següents:

Accés a tota la informació

Molta sort a tots els participants!

El batxillerat al Pedrolo

Portes obertes a les famílies

Ahir vam obrir les portes a les famílies dels alumnes que han d’iniciar estudis postobligatoris. Després d’una visita per les nostres instal·lacions amb una breu presentació per part de professorat dels diferents departaments, vam reunir-nos a la sala d’actes, on membres de l’equip directiu van explicar l’estructura, les matèries, les activitats, l’avaluació… del batxillerat a l’INS Manuel de Pedrolo. Hi vam convidar també dos alumnes de 1r de Batxillerat, que van enriquir la xerrada amb les seves experiències.

Gràcies a tots per la vostra participació!

Afegim dos enllaços útils per al procés de preinscripció:

Cliqueu sobre les imatges

Temps de Pedrostoltes

Un any més al Pedrolo hem celebrat el nostre Carnestoltes, organitzat i dirigit pels alumnes de 4t d’ESO. Després d’un esmorzar de xocolata desfeta i melindros, hem anat cap al gimnàs. El nostre company Àlex Guix ha dirigit l’acte, inaugurat amb el discurs del rei i la reina del Pedrostoltes. Tot seguit, han anat desfilant els grups d’alumnes participants, que han presentat la seva disfressa amb l’acompanyament musical i la coreografia corresponents. Una bona estona on han tingut protagonisme la festa, el ritme, la imaginació i la creativitat.

Enhorabona als grups guanyadors (1r ESO A , 4t ESO B i 1r de Batxillerat CB i 1r BAT B) i, en nom dels alumnes i tutor/es de 4t, gràcies per participar-hi!!